Suszona śliwka

Suszona śliwka

Śliwki suszone zawierają nawet sześć razy więcej błonnika i kalorii niż świeże.

Waga

Bogate w błonnik

Szczegółowe informacje

Suszone śliwki

skutecznie chronią przed starzeniem i nowotworami. Jedna śliwka zawiera tyle cennych przeciwutleniaczy co garść jagód - owoców uznawanych do niedawna za najzdrowsze.

Śliwki suszone zawierają nawet sześć razy więcej błonnika i kalorii niż świeże.

Taka przekąska opłaci się Twojej talii, bo błonnik ze śliwek pęcznieje w żołądku i dłużej jesteśmy najedzeni.

Specjaliści do spraw żywienia podkreślają, że spożywanie dziennie ok. 100g suszonych śliwek to kluczowy element zbilansowanej diety.

Śliwki pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu jelit, ponadto pomagają przy utrzymaniu prawidłowej gęstości kości. Dodatkowo śliwki korzystnie działają na układ nerwowy oraz pielęgnują skórę.

Suszona śliwka a medycyna:

  •     Reguluje pracę układu pokarmowego.
  •     Wzmacnia kości.
  •     Wspiera pracę układu nerwowego.
  •     Opóźniają proces starzenia się.

Składniki:  Śliwka Kalifornijska, E202

Wartości odżywcze

  • energia: 311 kcal / 1125 KJ
  • tłuszcze: 0,9 g
  • białko: 5 g
  • węglowodany: 70 g

w 100g produktu