Ziarna s┼éonecznika ÔÇô w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kalorie KCAL i warto┼Ťci od┼╝ywcze

Ziarna s┼éonecznika ÔÇô w┼éa┼Ťciwo┼Ťci, kalorie KCAL i warto┼Ťci od┼╝ywcze

Ziarna s┼éonecznika to przede wszystkim drogocenna witamina A, kt├│ra ma bardzo dobry wp┼éyw na ca┼éy nasz uk┼éad nerwowy. Ziarna te powinny spo┼╝ywa─ç przede wszystkim osoby borykaj─ůce si─Ö z nieustannym stresem i pracownicy umys┼éowi. Witamina A wp┼éywa dobrze na pami─Ö─ç i koncentracj─Ö – obni┼╝a napi─Öcie mi─Ö┼Ťniowe oraz chroni przed skurczami. Warto je┼Ť─ç ziarna s┼éonecznika r├│wnie┼╝ przy problemach dermatologicznych.

Kwasy t┼éuszczowe i moc witamin: to warto┼Ťci od┼╝ywcze ziarna s┼éonecznika.

Witamina A zawarta w ziarnach s┼éonecznika zalecana jest przede wszystkim uczniom i studentom. Zapewnij wi─Öc swojemu dziecku lub dorastaj─ůcemu nastolatkowi po┼╝ywne ┼Ťniadanie z ziarnami s┼éonecznika, a b─Ödzie ono pe┼éne energii przez ca┼éy dzie┼ä!

Ziarna s┼éonecznika to jeden z niewielu dodatk├│w do musli, kt├│ry charakteryzuje si─Ö wysok─ů zawarto┼Ťci─ů dobrego, zdrowego t┼éuszczu przy jednoczesnym zachowaniu niskiej kaloryczno┼Ťci. Taka kompozycja sprawia, ┼╝e ju┼╝ niewielka ilo┼Ť─ç ziaren s┼éonecznika pozwoli ci cieszy─ç si─Ö jego dobroczynnymi w┼éa┼Ťciwo┼Ťciami! Ziarna s┼éonecznika skutecznie pomagaj─ů w walce z cholesterolem, a dzi─Öki zawarto┼Ťci wielu witamin i minera┼é├│w maj─ů pozytywny wp┼éyw na prac─Ö serca. Ju┼╝ jedna ┼éy┼╝ka sto┼éowa ziaren s┼éonecznika dziennie wystarczy, aby odczu─ç ich pozytywny wp┼éyw na prac─Ö organizmu.

Kwasy t┼éuszczowe i moc witamin: to warto┼Ťci od┼╝ywcze ziarna s┼éonecznika

Wypr├│buj ziarna s┼éonecznika ÔÇô w┼éa┼Ťciwo┼Ťci tego niepozornego produktu przemawiaj─ů za tym, aby spo┼╝ywa─ç go codziennie, uzupe┼éniaj─ů bowiem nasz─ů diet─Ö w du┼╝─ů dawk─Ö witaminy A (niezawodnej w kwestii dbania o wzrok), E (kt├│ra wp┼éywa na doskona┼é─ů kondycj─Ö sk├│ry, w┼éos├│w i paznokci), B (odpowiedzialnej w naszym organizmie za prawid┼éowe funkcjonowanie uk┼éadu nerwowego) oraz F (przyczynia si─Ö do utrzymywania prawid┼éowej masy cia┼éa).

Ziarna s┼éonecznika ÔÇô kalorie, kt├│re dadz─ů ci zdrowie

Wymiernymi korzy┼Ťciami spo┼╝ywania ziaren s┼éonecznika jest uregulowanie masy cia┼éa, obni┼╝enie stresu i ograniczenie skurcz├│w mi─Ö┼Ťniowych, lepszy poziom koncentracji oraz d┼éugie uczucie syto┼Ťci. W┼éa┼Ťciwo┼Ťci ziaren s┼éonecznika powinny wi─Öc zainteresowa─ç osoby, kt├│re planuj─ů zrzuci─ç kilka czy kilkana┼Ťcie kilogram├│w, sportowc├│w, a tak┼╝e wszystkich tych, kt├│rzy zwracaj─ůc─ů uwag─Ö na warto┼Ťci od┼╝ywcze i ÔÇ×dobre kalorieÔÇŁ w swojej diecie. Ziarna s┼éonecznika przyspiesz─ů metabolizm, dadz─ů energi─Ö, a przy tym nie przyczyni─ů si─Ö do zwi─Ökszenia masy cia┼éa. Czego chcie─ç wi─Öcej?

Ziarna s┼éonecznika ÔÇô warto┼Ťci od┼╝ywcze w r├│┼╝nych wersjach

Pami─Ötaj, ┼╝e aby naprawd─Ö poczu─ç dobroczynny wp┼éyw ziaren s┼éonecznika na organizm, powiniene┼Ť wybiera─ç te, kt├│re s─ů po prostu ┼éuskane. Pra┼╝one, a co gorsza ÔÇô solone ziarna s┼éonecznika, maj─ů w┼éa┼Ťciwo┼Ťci odwrotne do pierwotnych i mog─ů by─ç traktowane jako zwyk┼éa, s┼éona przek─ůska. Solone i pra┼╝one ziarna s─ů oczywi┼Ťcie lepsze ni┼╝ chipsy czy paluszki, ale w┼éa┼Ťciwo┼Ťci ziaren s┼éonecznika ┼éuskanego s─ů o niebo lepsze.

Ziarna s┼éonecznika ÔÇô kalorie i warto┼Ťci od┼╝ywcze (w 100 g)

  • Energia: 580 kcal / 2427 KJ
  • T┼éuszcze: 12,3 g
  • Bia┼éko: 22,5 g
  • W─Öglowodany: 49 g

Dodaj komentarz

Tw├│j adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola s─ů oznaczone *