Proteinowe muffinki owsiane

Proteinowe muffinki owsiane

Składniki na 12 proteinowych muffinek:

Przepis na najlepsze śniadanie dla wszystkich aktywnych fizycznie właśnie został opracowany! Nasze proteinowe muffinki są bogate w łatwo przyswajalne białko jajek oraz niezbędne na śniadanie węglowodany złożone pochodzące tylko z pełnoziarnistych zbóż. Przepis na muffiny jest prosty i błyskawiczny. Dodatkowo można dowolnie modyfikować smak babeczek dodając kawałki czekolady 90% kakao, świeże lub mrożone owoce, bakalie i orzechy oraz płatki owsiane lub każde inne, które lubicie.

Doskonale do tego przepisu sprawdzają się mieszanki musli z płatkami owsianymi lub crunchy, owocami i kawałkami czekolady. Po upieczeniu Muffiny świetnie się przechowują w lodówce przez kolejne 2-3 dni i smakują równie dobrze na ciepło jak i na zimno. Możecie sobie w ten sposób przygotować pożywne i bogate w składniki odżywcze śniadanie mistrzów na 3 dni do przodu i zaoszczędzić cenny czas.

PRZEPIS:

  1. Jajka i białka wbijamy do wysokiego naczynia, wsypujemy mąkę i miksujemy na jednolitą masę
  2. Dodajemy MojeMusli i mieszamy wszystko widelcem
  3. Foremki teflonowe lub lateksowe wypełniamy po brzegi płynną masą na i wstawiamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika (można nasmarować lekko formę masłem lub olejem kokosowym, aby nie przywierały)
  4. Muffiny robią się dosyć szybko dlatego należy je uważnie obserwować, aby się nie przypaliły
  5. Świetnie smakują przekrojone na pół posmarowane masłem orzechowym (oczywiście bez cukru) 😉 albo z jogurtem naturalnym jako dip

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *