Zdrowe musli, właściwości, kalorie, kcal

Płatki 6 zbóż – KCAL, skład i właściwości

Wszystkie składniki dostarczają błonnika, pełnowartościowego białka oraz wartościowych węglowodanów.

Płatki 6 Zbóż – Zbożowe – kalorie i wartości odżywcze

Masz swoje ulubione płatki? Być może martwi cię, czy jedząc wciąż jeden rodzaj płatków nie odżywiasz się zbyt monotonnie? Mamy rozwiązanie tego dylematu – wieloskładnikowe Płatki 6 Zbóż (płatki owsiane, płatki żytnie, płatki pszenne, płatki jęczmienne, siemię lniane, amarantus ekspandowany) mają wszechstronne i kompleksowe działanie dzięki unikalnemu połączeniu wielu składników. Nie musisz się już obawiać, że twoje śniadanie nie będzie miało odpowiedniej ilości wartości odżywczych, kalorii czy witamin. Poznaj bliżej właściwości naszych płatków musli 6 Zbóż.

Wartościowe śniadanie, czyli jakie? Płatki 6 Zbóż właściwości i kalorie

Pełnowartościowe połączenie pszenicy, żyta, jęczmienia, amarantusa i lnu sprawia, że większość składników potrzebnych nam do prawidłowego funkcjonowania dostarczamy swojemu organizmowi już podczas śniadania. Dawkę żelaza, magnezu, wapnia, potasu i fosforu zapewniają nam płatki jęczmienne, płatki żytnie oraz amarantus ekspandowany, witaminy z grupy B i PP oraz A, C i E dostarczymy głównie dzięki płatkom żytnim oraz pszennym, natomiast o naszą kondycję psychiczną i wspomaganie procesów myślowych dbają nasiona lnu – bogate źródło roślinnych kwasów Omega-3. Wszystkie składniki dostarczają błonnika, pełnowartościowego białka oraz wartościowych węglowodanów.

Amarantus ekspandowany i nasiona lnu – tajna broń w Płatkach 6 Zbóż

O dobroczynnym wpływie pszenicy, owsa, żyta czy jęczmienia wiemy wiele. To właśnie z nich czerpiesz większość potrzebnej energii, dlatego właśnie są one bazą w Płatkach 6 Zbóż. Unikalną wartość tej kompozycji stanowią jednak nasiona lnu i amarantus ekspandowany. Len jest najlepszym roślinnym źródłem kwasów Omega-3. Pomaga w walce ze złym cholesterolem, podnosząc jednocześnie poziom tego dobrego – HDL. Amarantus natomiast jest nie do przecenienia dla twojego zdrowia. Zawartością wapnia przewyższa mleko, jest nieocenionym źródłem magnezu, żelaza i łatwo przyswajalnego białka. Warto wzbogacić swoją dietę o te niepozorne nasiona.

Kalorie i wartości odżywcze (w 100 g)

  • Energia: 366 kcal / 1531 KJ
  • Tłuszcze: 5,1 g
  • Białko: 11,9 g
  • Węglowodany: 64,9 g

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Dieta owsiankowa – efekty, zasady i przepis na owsiankę
Płatki owsiane czy jaglane – które zdrowsze?
Płatki owsiane czy musli? Co wybrać, by zjeść zdrowe śniadanie?
Płatki owsiane czy jęczmienne — które dają nam więcej korzyści?
Płatki owsiane czy otręby pszenne – co jest lepsze dla naszego zdrowia?
Alergia na pieczywo – jak ją rozpoznać?
Wiśnia- właściwości odżywcze, indeks glikemiczny IG
Co jest lepsze dla naszego zdrowia — płatki owsiane czy otręby owsiane
Płatki owsiane czy otręby żytnie – co daje nam więcej korzyści
Płatki owsiane czy żytnie? Spożywanie których daje więcej korzyści?
Kawa ziarnista, czy mielona? Która jest lepsza?
Szczupła sylwetka z musli i owsianką
Mąka do pieczenia chleba – jaką wybrać?
Top 10 faktów o musli
5 powodów dla których warto piec chleb w domu
Domowy jogurt z owocami
Herbaty i zioła idealne na lato
Domowy chleb – najlepszy przepis
Jogurt naturalny – zrób to sam!
Gofry owsiane – prosty przepis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.