Omlet na słodko z bananem

Omlet na słodko z bananem

Składniki:

  • 2 białka i 1 żółtko
  • 30 gram mąki owsianej lub naszej mieszanki musli zblendowanej na mąkę
  • 1/3 banana
  • opcjonalnie co drugi dzień dorzucamy wiórki kokosowe i kakao

Nie masz czasu na przygotowywanie śniadania? Ciągle jesteś w biegu? Rozumiemy to i nie zamierzamy Ci utrudniać, ale pamiętaj, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia! Stąd nasza propozycja, która sprawdza się u nas codziennie na śniadanie. Jest to omlet na słodko, a dokładnie bananowy omlet, który wykonujemy w 5 minut, a zjadamy w drugie 5 ? Omleta serwujemy z jogurtem i odżywką białkową o smaku wanilii i kokosa.

PRZEPIS:

Wrzucamy do miseczki wszystkie składniki, odmierzając 30 gram mąki owsianej. Wrzucamy wszystko do blendera, lub blendujemy w miseczce. Patelnię pryskamy oliwą z oliwek. Na rozgrzaną patelnię wlewamy naszą masę na omleta na słodko. Przykrywamy pokrywką i po chwili jak się przyrumieni przewracamy na drugą stronę.

Tak przyrządzonego omleta polewamy jogurtem naturalnym z odżywką białkową i posypujemy owocami liofilizowanymi. Tutaj propozycja: wiśnie liofilizowane i jabłko liofilizowane. Niebo w gębie! Tak przyrządzony omlet jest bardzo puszysty i delikatny w smaku, dzięki temu że używamy mąki owsianej, a nie płatków.

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Suszona morwa biała – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Mąka owsiana razowa – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Dlaczego warto jeść banany? Sprawdź wartości odżywcze i indeks glikemiczny IG
Low Fat Musli – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Czy żywność może odstresować?
Owsianka – tak jak chcesz!
Miechunka Physalis – owoc o cudownych właściwościach
Ciasteczka owsiane o smaku bananowym
Otręby owsiane – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Orzechy brazylijskie – właściwości, kalorie KCAL
Chleb na zakwasie czy drożdżach – jaki wybrać?
Komosa ryżowa lub Quinoa – wartości odżywcze. Dlaczego warto jeść komosę ryżową?
Domowa czekolada z owocami liofilizowanymi w wersji FIT
Żywienie dzieci – od EKO słoiczka do fast food’a
Cynamon – przyprawa o cudownych właściwościach?
10 przykazań zdrowego odżywania się całej rodziny
Płatki jęczmienne błyskawiczne – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Śniadanie – jeść czy nie jeść?
Mandarynki nie tylko od święta – indeks glikemiczny IG i wartości odżywcze
Suszone kiwi – bomba witaminowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.