Zdrowe musli, właściwości, kalorie, kcal

Musli Classic – KCAL, skład i właściwości

Właściwości, kalorie, wartości odżywcze, które oczyszczą Twój organizm i dodadzą Ci energii.

Zdrowe śniadanie Musli Classic – musli w klasycznym wydaniu

Musli Classic to klasyczna baza do jednego z najpopularniejszych śniadań. Możemy ją wzbogacić o dowolne, ulubione owoce, orzechy lub inne dodatki, choć już same płatki dostarczają nam energii na co najmniej kilka godzin. Musli Classic to przede wszystkim dawka białka, węglowodanów, mikro- i makroelementów oraz błonnika. Kalorie, które dostarcza nam porcja Musli Classic pochodzą głównie z dużej ilości węglowodanów uwalnianych w organizmie stopniowo, co zapewnia nam uczucie sytości przez dłuższy czas.

Klasyka w zdrowym wydaniu – błyskawiczne płatki owsiane, kukurydziane, pszenne

Płatki owsiane błyskawiczne – jeden z najpopularniejszych składników porannych posiłków. Zawiera większość składników niezbędnych naszemu organizmowi do prawidłowego funkcjonowania. Wyróżnia się między innymi wysoką zawartością rozpuszczalnego błonnika, który znakomicie reguluje poziom cukru we krwi.

Płatki kukurydziane mają niesłabnącą rzeszę fanów zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci! Wykorzystajmy ten fakt, przemycając je najmłodszym do codziennych posiłków bądź w porannym musli lub w formie chrupiącej, pysznej przekąski. Zawierają żelazo, magnez, witaminy z grupy B oraz… wyłącznie naturalnie występujący w nich cukier!

Płatki pszenne natomiast zachowują pełnię właściwości nieprzetworzonego ziarna i oprócz błonnika i witamin zawierają większą ilość fosforu, magnezu, potasu czy wapnia. Pszenica w formie płatków daje nam możliwość szybkiego przygotowania pełnowartościowego posiłku.

Zdrowe śniadanie Musli Classic – jego właściwości, wartości odżywcze i kalorie

Poznaj właściwości odżywcze naszych mieszanek płatków musli – Musli Classic – ich wartości odżywcze, kalorie, witaminy.

Musli Classic – kalorie i wartości odżywcze (w 100 g)

  • Energia: 351,8 kcal / 1472 KJ
  • Tłuszcze: 4,8 g
  • Białko: 10,8 g
  • Węglowodany: 70 g

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Dieta owsiankowa – efekty, zasady i przepis na owsiankę
Płatki owsiane czy jaglane – które zdrowsze?
Płatki owsiane czy musli? Co wybrać, by zjeść zdrowe śniadanie?
Płatki owsiane czy jęczmienne — które dają nam więcej korzyści?
Płatki owsiane czy otręby pszenne – co jest lepsze dla naszego zdrowia?
Alergia na pieczywo – jak ją rozpoznać?
Wiśnia- właściwości odżywcze, indeks glikemiczny IG
Co jest lepsze dla naszego zdrowia — płatki owsiane czy otręby owsiane
Płatki owsiane czy otręby żytnie – co daje nam więcej korzyści
Płatki owsiane czy żytnie? Spożywanie których daje więcej korzyści?
Kawa ziarnista, czy mielona? Która jest lepsza?
Szczupła sylwetka z musli i owsianką
Mąka do pieczenia chleba – jaką wybrać?
Top 10 faktów o musli
5 powodów dla których warto piec chleb w domu
Domowy jogurt z owocami
Herbaty i zioła idealne na lato
Domowy chleb – najlepszy przepis
Jogurt naturalny – zrób to sam!
Gofry owsiane – prosty przepis

Dodaj komentarz