Zdrowe musli, właściwości, kalorie, kcal

Musli Classic – KCAL, skład i właściwości

Właściwości, kalorie, wartości odżywcze, które oczyszczą Twój organizm i dodadzą Ci energii.

Zdrowe śniadanie Musli Classic – musli w klasycznym wydaniu

Musli Classic to klasyczna baza do jednego z najpopularniejszych śniadań. Możemy ją wzbogacić o dowolne, ulubione owoce, orzechy lub inne dodatki, choć już same płatki dostarczają nam energii na co najmniej kilka godzin. Musli Classic to przede wszystkim dawka białka, węglowodanów, mikro- i makroelementów oraz błonnika. Kalorie, które dostarcza nam porcja Musli Classic pochodzą głównie z dużej ilości węglowodanów uwalnianych w organizmie stopniowo, co zapewnia nam uczucie sytości przez dłuższy czas.

Klasyka w zdrowym wydaniu – błyskawiczne płatki owsiane, kukurydziane, pszenne

Płatki owsiane błyskawiczne – jeden z najpopularniejszych składników porannych posiłków. Zawiera większość składników niezbędnych naszemu organizmowi do prawidłowego funkcjonowania. Wyróżnia się między innymi wysoką zawartością rozpuszczalnego błonnika, który znakomicie reguluje poziom cukru we krwi.

Płatki kukurydziane mają niesłabnącą rzeszę fanów zarówno wśród dorosłych, jak i dzieci! Wykorzystajmy ten fakt, przemycając je najmłodszym do codziennych posiłków bądź w porannym musli lub w formie chrupiącej, pysznej przekąski. Zawierają żelazo, magnez, witaminy z grupy B oraz… wyłącznie naturalnie występujący w nich cukier!

Płatki pszenne natomiast zachowują pełnię właściwości nieprzetworzonego ziarna i oprócz błonnika i witamin zawierają większą ilość fosforu, magnezu, potasu czy wapnia. Pszenica w formie płatków daje nam możliwość szybkiego przygotowania pełnowartościowego posiłku.

Zdrowe śniadanie Musli Classic – jego właściwości, wartości odżywcze i kalorie

Poznaj właściwości odżywcze naszych mieszanek płatków musli – Musli Classic – ich wartości odżywcze, kalorie, witaminy.

Musli Classic – kalorie i wartości odżywcze (w 100 g)

  • Energia: 351,8 kcal / 1472 KJ
  • Tłuszcze: 4,8 g
  • Białko: 10,8 g
  • Węglowodany: 70 g

Przeczytaj inne nasze Artykuły:

Pitaja – smoczy owoc
Chleb dla cukrzyków (diabetyków) – wypiec w domu czy kupić?
Czy jesienią potrzebujemy więcej jeść?
Mleko – dlaczego warto je pić
Piramida żywieniowa – ale jak się na nią wdrapać?
Smaczny i zdrowy posiłek do szkoły dla dziecka ? Nic prostszego.
Kakao i czekolada – zdrowe czy niezdrowe?
Rooibos – zdrowsza od zwykłej herbaty?
Jagody goji – cenne właściwości
Dieta a odporność
Co jest lepsze dla zdrowia: płatki kukurydziane czy owsiane? Które zdrowsze?
Ciastkeczka z amarantusem
Produkty light
Gruszki – indeks glikemiczny IG i wartości odżywcze
Otręby pszenne – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.