Granola naturalna - KCAL, skład i właściwości

Musli 3 kontynenty – właściwości, kalorie i wartości odżywcze

Czy masz ochotę na egzotyczną podróż ze śniadaniem? Musli 3 Kontynenty łączy w sobie unikalną ilość wartości odżywczych z możliwością poznania oryginalnych smaków nieco mniej popularnych roślin. Z prosem, miłką abisyńską i amarantusem odwiedzisz Amerykę Południową, Europę i Afrykę. Poznaj właściwości odżywcze naszych mieszanek płatków musli – Musli 3 Kontynenty – ich wartości odżywcze, kalorie i witaminy. Oto najważniejsze informacje o naszych towarzyszach podróży…

Czy na pewno wiesz, co jesz? Musli 3 Kontynenty – właściwości, wartości odżywcze, kalorie

Dzięki amarantusowi i płatkom teff ten zestaw dostarczy Ci dużą porcję błonnika, wartościowe żelazo, magnez, wapń oraz pełnowartościowe białka, a także całą gamę niezbędnych w codziennej diecie witamin z grupy B oraz A, C i E. Musli 3 Kontynenty zawiera ponadto niewiele tłuszczu, stosunkowo mało kalorii oraz jest posiłkiem bezglutenowym! Bez wątpienia jest to jeden z najzdrowszych zestawów.

Zdrowie i uroda na talerzu – płatki teff, amarantus i płatki jaglane

Miłka abisyńska, czyli płatki teff – od dawien dawna znane w Etiopii – podaje się nawet niemowlętom. To kolejny produkt, który powinny polubić nasze dzieci, ponieważ jest on istną bombą wapniową! Zawiera go nawet więcej niż amarantus! Dodatkowo, ma też lizynę, która wspomaga wzrost najmłodszych. Kwas foliowy, magnez i cynk to kolejne powody, żeby skusić się na Musli 3 Kontynenty z płatkami teff.

Amarantus ekspandowany błyskawicznie przeniesie Cię do Ameryki Południowej, gdzie znany był już od czasów Inków jako środek podtrzymujący zdrowie i samopoczucie. Jest znakomitym źródłem żelaza, wapnia, magnezu, fosforu i potasu.

Płatki jaglane z kolei są panaceum na wiele naszych problemów. Działają grzybobójczo i odkwaszająco. Dodatkowo, dostarczają komplet potrzebnych nam witamin i minerałów, mając niewiele kalorii i tłuszczu.

Musli 3 kontynenty – kalorie i wartości odżywcze (w 100 g)

  • Energia: 388 kcal / 1622 KJ
  • Tłuszcze: 6,4 g
  • Białko: 13,1 g
  • Węglowodany: 66 g

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Dieta owsiankowa – efekty, zasady i przepis na owsiankę
Płatki owsiane czy jaglane – które zdrowsze?
Płatki owsiane czy musli? Co wybrać, by zjeść zdrowe śniadanie?
Płatki owsiane czy jęczmienne — które dają nam więcej korzyści?
Płatki owsiane czy otręby pszenne – co jest lepsze dla naszego zdrowia?
Alergia na pieczywo – jak ją rozpoznać?
Wiśnia- właściwości odżywcze, indeks glikemiczny IG
Co jest lepsze dla naszego zdrowia — płatki owsiane czy otręby owsiane
Płatki owsiane czy otręby żytnie – co daje nam więcej korzyści
Płatki owsiane czy żytnie? Spożywanie których daje więcej korzyści?
Kawa ziarnista, czy mielona? Która jest lepsza?
Szczupła sylwetka z musli i owsianką
Mąka do pieczenia chleba – jaką wybrać?
Top 10 faktów o musli
5 powodów dla których warto piec chleb w domu
Domowy jogurt z owocami
Herbaty i zioła idealne na lato
Domowy chleb – najlepszy przepis
Jogurt naturalny – zrób to sam!
Gofry owsiane – prosty przepis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.