Lekkie tartaletki z kremem jogurtowym

Lekkie tartaletki z kremem jogurtowym

Składniki:

Prezentujemy łatwy i prosty przepis na wyśmienite tartaletki z kremem jogurtowym. Tartaletki podane są z owocami liofilizowanymi ale można też serwować ze świeżymi owocami jak jest sezon. Deser prezentuje się okazale, smakuje wyśmienicie i zrobi wrażenie zarówno na gościach jak i domownikach. Odpowiedni deser dla osób z nietolerancją laktozy. Doskonała zdrowa przekąska, dietetyczny deser z owocami i pomysł na ciastka do kawy. Do dzieła!

PRZEPIS:

Rozgrzać piekarnik do 180 stopni C. Zmiksować musli z bananem, masłem orzechowym i miodem. Wylepić silikonowe foremki masą, dosyć równomiernie i raczej cienko (tak pół centymetra wystarczy). Spody pieczemy ok 10 – 12 minut, aż będą twarde i lekko kruche.
Teraz czas przygotować pyszne jogurtowo – owocowe nadzienie. Żelatynę rozpuścić we wrzątku, a gdy ostygnie wymieszać z jogurtem owocowym i kawałkami owoców liofilizowanych. Starajmy się wybrać dobrej klasy jogurt, gdyż od jego smaku będzie zależeć smak naszego nadzienia. Ostudzone ciasteczka wypełniamy jogurtem i ozdabiamy pozostałymi owocami liofilizowanymi według uznania. Dla podkreślenia efektu wizualnego proponujemy oprócz owoców do dekoracji użyć listek świeżej mięty ? Gotowe babeczki chłodzimy w lodówce około 3 godzin, a zjadamy razem z dekoracją!

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Suszona morwa biała – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Mąka owsiana razowa – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Dlaczego warto jeść banany? Sprawdź wartości odżywcze i indeks glikemiczny IG
Low Fat Musli – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Czy żywność może odstresować?
Owsianka – tak jak chcesz!
Miechunka Physalis – owoc o cudownych właściwościach
Ciasteczka owsiane o smaku bananowym
Otręby owsiane – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Orzechy brazylijskie – właściwości, kalorie KCAL
Chleb na zakwasie czy drożdżach – jaki wybrać?
Komosa ryżowa lub Quinoa – wartości odżywcze. Dlaczego warto jeść komosę ryżową?
Domowa czekolada z owocami liofilizowanymi w wersji FIT
Żywienie dzieci – od EKO słoiczka do fast food’a
Cynamon – przyprawa o cudownych właściwościach?
10 przykazań zdrowego odżywania się całej rodziny
Płatki jęczmienne błyskawiczne – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Śniadanie – jeść czy nie jeść?
Mandarynki nie tylko od święta – indeks glikemiczny IG i wartości odżywcze
Suszone kiwi – bomba witaminowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.