Domowe zdrowe snickersy na płaski brzuch

Składniki na 8 batonów:

Batoniki można przechowywać w lodówce kilka dni. Przepis zawiera dużo węglowodanów złożonych i zdrowe tłuszcze z kokosa, kakao i orzechów ? zamieńcie sklepowe batony na nasze snickersy MojeMusli i płaski brzuch murowany!

PRZEPIS:

  1. W misce lekko ubić jajko trzepaczką, w garnku roztopić olej kokosowy, dodać miód i wymieszać. Połączyć z jajkiem i po wymieszaniu na jednolitą masę dodać płatki MojeMusli. Jeśli masa jest zbyt lejąca, można dodać odrobinę płatków owsianych, ale masa musi pozostać mokra
  2. Blaszkę wyłożyć papierem do pieczenia, rozłożyć masę i dobrze ją przydusić
  3. Piec 20-25 minut w piekarniku nagrzanym do 180 stopni, aż ciasto lekko się zrumieni
  4. Po wyłożeniu z piekarnika odczekać chwile  aż lekko ostygnie, przekroić batoniki na 8 części i zostawić do całkowitego wystudzenia
  5. Po tym czasie rozdzielić od siebie batoniki
  6. Na parze lub w mikrofali rozpuszczamy czekoladę (nie za długo), na gotowe batoniki nakładamy porządną warstwę masła orzechowego bez cukru ?  i polewamy roztopioną czekoladą
  7. Wkładamy do lodówki na około 30 minut to całkowitego zastygnięcia czekolady

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Suszona morwa biała – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Mąka owsiana razowa – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Dlaczego warto jeść banany? Sprawdź wartości odżywcze i indeks glikemiczny IG
Low Fat Musli – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Czy żywność może odstresować?
Owsianka – tak jak chcesz!
Miechunka Physalis – owoc o cudownych właściwościach
Ciasteczka owsiane o smaku bananowym
Otręby owsiane – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Orzechy brazylijskie – właściwości, kalorie KCAL
Chleb na zakwasie czy drożdżach – jaki wybrać?
Komosa ryżowa lub Quinoa – wartości odżywcze. Dlaczego warto jeść komosę ryżową?
Domowa czekolada z owocami liofilizowanymi w wersji FIT
Żywienie dzieci – od EKO słoiczka do fast food’a
Cynamon – przyprawa o cudownych właściwościach?
10 przykazań zdrowego odżywania się całej rodziny
Płatki jęczmienne błyskawiczne – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Śniadanie – jeść czy nie jeść?
Mandarynki nie tylko od święta – indeks glikemiczny IG i wartości odżywcze
Suszone kiwi – bomba witaminowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.