Czekoladowy pudding chia

Czekoladowy pudding chia

Czekoladowy pudding pełen rozmaitości

Oto przed państwem połączenie niezwykłe! ale jakie smaczne ? Teraz już mniej powagi, ale trochę więcej szczegółów czym jest dzisiejszy wspaniały czekoladowy pudding. Pudding bogaty w rozmaite dodatki, w tym granolę czekoladową, nasiona chia, czerwoną porzeczkę liofilizowaną, malinę liofilizowaną i wiele innych pyszności. Czy wiecie, że nasiona chia dostarczają ogromną ilość składników odżywczych ale małą ilość kalorii?

Pudding chia jest świetną opcją na śniadanie lub zdrowy deser. Wielu ludzi traktuje nasiona chia jako nudne nasionka przypominające wyglądem mak (ale nie mają z nim nic wspólnego) i nie zdają sobie sprawy jak smacznie można je podać. Oto nasza dzisiejsza propozycja w tonacji jesiennej ? jak na prawdziwą jesień przystało będzie kolorowo….

PRZEPIS:

Należy zmiksować mleko, banany, kakao na gładką masę. Przelać do naczyń i dodać nasiona chia. Wymieszać i odstawić na noc do lodówki. Następnego dnia posypać ciasteczkową granolą od MojeMusli.pl, dodać owoce leśne i masło orzechowe bez cukru. Z przepisu wychodzi jedna duża porcja lub 2 mniejsze, zależy od Waszego apetytu ?

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Suszona morwa biała – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Mąka owsiana razowa – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Dlaczego warto jeść banany? Sprawdź wartości odżywcze i indeks glikemiczny IG
Low Fat Musli – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Czy żywność może odstresować?
Owsianka – tak jak chcesz!
Miechunka Physalis – owoc o cudownych właściwościach
Ciasteczka owsiane o smaku bananowym
Otręby owsiane – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Orzechy brazylijskie – właściwości, kalorie KCAL
Chleb na zakwasie czy drożdżach – jaki wybrać?
Komosa ryżowa lub Quinoa – wartości odżywcze. Dlaczego warto jeść komosę ryżową?
Domowa czekolada z owocami liofilizowanymi w wersji FIT
Żywienie dzieci – od EKO słoiczka do fast food’a
Cynamon – przyprawa o cudownych właściwościach?
10 przykazań zdrowego odżywania się całej rodziny
Płatki jęczmienne błyskawiczne – właściwości, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Śniadanie – jeść czy nie jeść?
Mandarynki nie tylko od święta – indeks glikemiczny IG i wartości odżywcze
Suszone kiwi – bomba witaminowa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.