Babeczki proteinowe z owocami

Babeczki proteinowe z owocami

Składniki:

Babeczki, muffinki, muffiny…

Tak jak na załączonym obrazku babeczki proteinowe doskonale sprawdzą się do kawy. Nie są to zwykłe babeczki, a babeczki proteinowe, aby nasycić Was odpowiednio i nie zjeść za dużo ? Babeczki świetnie się sprawdzą także do „lunch boxa”, gdy nie mamy czasu na posiłek. Jedzenie pudełkowe jest coraz bardziej popularne, a więc czemu by nie zabrać do pudełka ze sobą babeczek?

PRZEPIS:

Piekarnik nagrzewamy do 200stopni, przygotowujemy formę do muffinek/babeczek razem z 12 papilotkami. Musli mielimy/blendujemy na mąkę. Jajka ubijamy na puszystą pianę, olej kokosowy rozpuszczamy i dodajemy go razem z resztą składników, mieszamy na wolnych obrotach miksera do połączenia się składników. Nakładamy ciasto do papilotek po 2 łyżki i wciskamy kilka owoców. Pieczemy 15-20 minut, sprawdzamy patyczkiem czy ciasto jest suche. Wyłączamy piekarnik i zostawiamy w ciepłym.

Sprawdź najpopularniejsze wpisy na blogu:

Jelita – tu zaczyna się zdrowie człowieka
Zdrowa czekolada „lekiem na całe zło”
Śliwki – owoce jesieni
Mąka pszenna typu 750 – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Ciastkeczka z amarantusem
Czym jest żywność funkcjonalna? Przykłady żywności funkcjonalnej
Najlepsza owsianka na wodzie
Nowalijki – za i przeciw
Bezglutenowy Mix – właściwości płatków, kalorie KCAL i wartości odżywcze
Owsianka czekoladowa z bananem
Siemię lniane – naturalny błonnik pokarmowy w twojej diecie
Mąka owsiana – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Płatki jęczmienne – KCAL, indeks glikemiczny IG, skład i właściwości
Wielkanocne babeczki owsiane z serkiem homogenizowanym
Pitaja – smoczy owoc
Morwa biała – wartości odżywcze, kalorie KCAL, zastosowanie
Batoniki energetyczne z quinoa – przepis doskonały
Mąka orkiszowa typu 700 – zastosowania, wartości odżywcze i kalorie KCAL
Kokosowe kulki mocy z liofilizowanymi malinami w wersji FIT
Granola – czy warto ją jeść?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.